fredag 19 februari 2010

I MÅÅÅL!!!

ÄNTLIGEN är jag i mål.Har nu kämpat mej ner i vikt under 16 veckors sträng diet. -25 kg=) Är såååå stolt!!!!! Jag inte fatta att jag faktiskt gått ner så mkt. Från det att jag hade Leah i magen till nu har jag gått ner 43 kg. Jag tog måttbandet å kollade hur mina mått minskat. Kan inte fatta att jag var så stor. Vill ALDRIG tillbaka dit igen. Det är så skönt att äntligen trivas med sej själv. Jag har nu hittat motivationen för att må bra och orka träna. UNDERBART!

Ps Före och efterbilder kommer.

3 kommentarer:

  1. Wow! Imponerande! Jag kämpar på, bra att ha inspirationskällor som dig! Har svårt att motivera mig så länge!

    SvaraRadera
  2. Hur gick du ner alla de där kilona? Du måste bara dela med dig hur du gick tillväga :)

    SvaraRadera
  3. Wow! Vilken bedrift!! Hur gjorde du?

    SvaraRadera