onsdag 13 oktober 2010

Njuter av tystnaden....

Nu sover barnen ... Disken står fortfarande på bänken, den får vänta tills imorgon....är sååå trött ikväll. Sitter i soffan och väntar på att Emil ska komma hem. Haft en jätte härlig dag med mamma å barnen. Njuter verkligen av varje minut att vara hemma med mina barn. Man vet ju inte hur länge det kommer att vara så.

Leah är 1 år och 2 månader nu. Hon är så underbart go och hon visar nya framsteg varje dag. Hon går, springer(så gott det går) och har börjat prata. Mest bebis språk men oxå en hel del ord! Hon är en riktig liten solstråle som är glad å älska att sjunga och dansa!

Mile är fortfarnde hemma med mej och han trivs med det. Han är så nöjd med livet och har massor med funderingar. Han är min skatt och gåva från Gud. Han är beviset på att inget är omöjligt för Gud!
Han är så oerhört kärleksfull och uttrycker det mer än gärna. Vet inte hur många ggr per dag jag får höra hur mkt han älskar mej eller hur fin jag är. Han har ett stort hjärta.

Han brukar ofta prata med Jesus. För ett tag sen hörde jag honom prata med Jesus när Han lekte med bilar. Han tittade på sin mage och sa: Jesus, kom ut!! Du måste leka med mej!! Haha Goa unge!!!!

En annan gång när vi var påväg hem till mamma för att baka bullar och kakor så sa
Han: jag måste äta många kakor och bullar för Jesus är lite hungrig. hahaha han är så härlig med alla sina uttryck och funderingar.

Nu har Emil kommit hem. Äntligen!! Har saknat min duktiga älskling som jobbar och sliter!!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar