fredag 7 augusti 2009

En underbar dag!

Sol, vind och vatten...kan det bli bättre!!!! Å va jag njuter av den härliga havsluften! Har bott hos mina föräldrar i några dagar då Emil jobbade natt. Vi har varit vid havet nästan varje dag. Jag har blivit så uppassad och har bara suttit och njutit på en brassestol. SÅÅÅÅÅ skönt. Men ändå är jag helt slut.
Var hos BM idag och allt ser jättefint ut. Hon kände även på mej för å se hur mogen jag var å hon sa att jag var jättemjuk..men bara öppen ca 1 cm GRRRR!!! Jag som ville vara öppen minst 2!!! Men men. Hon gjorde en hinnesvepning som jag hoppas ska göra susen. Det gjorde det med mile. Efter en HS var han ute efter två dygn. Så nu håller jag tummar och tår att hon snart är här. Men nu vill jag först sova... å sååååååå trött!!!!!

1 kommentar:

  1. åhhh!!! Hoppas hoppas hoppas!!! Skickar MASSOR med styrke kramar... du kommer behöva dem ;o)
    puss /SAra

    SvaraRadera