fredag 28 augusti 2009

LYCKA!

Nu har vi landat lite efter mkt. Hon är ÄNTLIGEN här, min skatt! Hon är så vacker att jag bara vill gråta! Tack Jesus för mina två små underverk.
Värkarna satte igång med stormsteg vid ca kl 0300 på natten...dom kom ganska oregelbundet till en början, men väldigt snabbt kom dom med EN minuts mellanrum! Så vi fick lite bråttom. Min underbara svägerska Annsofie kom då och passade Mile. Vid 0400 var vi inne på bb och hon såg sitt första ljus vid 12:42. Allt gick jättebra och jag klarade det till och med med endast lustgas*stolt*! Någon timme efter förlossningen började det forsa blod ur mej. Livmodern ville inte dra ihop sej som den skulle så jag fick en massa medicin. Jag blödde ca 2 liter....och nu när vi landat lite efter en något traumatisk upplevelse på bb så har jag fått livmodersinflamation=( Känner mej trött på psykiskt och fysiskt. Men i ALLT detta vinner vi en härlig seger , står det i bibeln! Underbara ,uppmuntrande ord.

3 kommentarer:

  1. Stort grattis till underverket!
    Många styrke kramar till dig! I jesu namn ska du bli fullt frisk!
    Bless/H G

    SvaraRadera
  2. Grattis älskade vän!!! Längtar efter att ses! Kram

    SvaraRadera
  3. Hej fina Jenny!!

    Din Leah är sååå fiin!!! Älskar din familj ska du veta! <3

    Stor kram!

    SvaraRadera