onsdag 29 juli 2009

En ny dag med nya möjligheter

Då vaknar man upp ännu en morgon.Solen skiner och magen kurrar!! HUNGRIG!!!! Måste äta frukost och det SNABBT!!Har fått dille på yoghurt med smak :äpple,kanel, vanilj MUMS!!!
Får se vad den här dagen har att erbjuda...trodde lixom att det skulle hända lite mer på bebisfronten men ICKE.Får nog hålla ut ngr veckor till.
Emil som skulle vara ledig idag blev tvungen att hoppa in och jobba extra=( SURT. Jag saknar honom SÅÅÅÅ mkt när han är borta. Är sååå tacksam att jag har en sån underbar man som älskar mej villkorslöst! Han står ut med mej trots mina hormonrubbningar och gråtattaker.. haha stackars Emil, och lilla Mile!! Igår hade jag en riktigt kajko dag. Jag grät och var arg..har sååå dåligt samvete nu. Men tack Jesus att det går över och jag snart är tillbaka till mitt gamla jag*pust*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar