söndag 19 juli 2009

Inte långt kvar nu.....

Tiden bara springer iväg!! Nu är det 27 dagar kvar till BF förlossning. Vilken skillnad från min förra graviditet då vi vid den här tidpunkten hade ALLT klart. Nu har vi inte ens köpt barnvagn el bilbarnstol. Ska försöka få allt klart nästa vecka.
Känner mej smått stressad då de är skönt att ha det mesta klart när bebisen kommer. Ska även städa,tvätta och fixa mat att frysa in. Gissar att Emil inte vill fixa maten jag vill ha, ska ju köra ett lite nyttigare race än vad jag gör nu. Den här ggn ska det INTE ta mer än ett år för mej att gå ner allt jag gått upp under graviditeten!!!!!!

Hoppas hoppas hoppas att hon inte dröjjer allt för länge nu...jag e sååååååå trött på att inte kunna röra mej som jag vill. Vaknade säker 5ggr inatt bara av att jag försökte vända mej i sängen.Det gör SÅ ONT i bäckenet när jag ska vända mej=( Nog är nog!!!! KOM UUUUUUUUT!!!!!!!!
Gick jätte långa promenader igår ute på djurgården..såååååå mysigt!!Åkte hemmifrån kl 1030 och kom hem 1630..och då gick vi mestadelen av den tiden. Jag ÄLSKAR att promenera! Men det slutade i att jag inte kunde gå på kvällen. Emil fick hjälpa mej haha.
Ja, nu låter jag verkligen inte positiv hehe...men jag tycker att man har pytte lite rätt att få göra det när man är höggravid=)

1 kommentar:

  1. Hej Jenny!!!! ;)
    tänk va fort tiden går, 27 dagar kvar bara!!!
    visst e det lite så.. att med det första barnet har man allt klart typ i ..2 månaden!!! jag var sån, men med andra bebisen lugnade jag ner mig lite :)
    Men de e så kul o mysigt att få förbereda!

    jag växer nu i snabb takt! som du säkert sett på min blogg e jag lite knäpp denna gång, jag e så beslutsam att inte gå upp mer än 12-13 kg.
    många tror jag mår jättedåligt o har sån press på mej.. men jag älskar det! mår bra av att veta att jag gör mitt bästa för min kropp o bebisen samtidigt, o träningen fick jag besked om är bara att fortsätta med! det var bara positivt! o redan känner jag att jag har aldrig mått såhär bra genom någon tidigare grav! :)
    men men, mål e ett mål.. o de e ju inte alltid de uppnås ;) stor kram vackra du!!!

    SvaraRadera