fredag 24 juli 2009

Nära?!

Nu är jag i vecka 37...snart 38.Tiden går såååååå fort.Skönt att man inte är sysslolös,då skulle tiden stå stilla!
Slemproppen har redan börjat lossna.Började i mån å har kommit lite varje dag sen dess. El va jag tror är slemproppen iaf.Man kan ju aldrig vara säker.
Har väldigt mkt SD och förvärkar.Å Gode Gud svara på min bön å låt henne komma tidigare! Skulle vara såååååå skönt att bli av med denna enorma mage som folk stirrar på som om dom aldrig sett en höggravid kvinna tidigare.Bläää, avskyr när folk stirrar å ställer knäppa och okänsliga frågor.

2 kommentarer:

  1. Mitt vatten gick 3 dagar efter att slemmisen började lossna första biten! Och sedan satte allt igång.
    Hoppas!

    SvaraRadera
  2. Hej Jenny! :)
    folk stirrar ju på dej för du e så vacker!! :)
    men jag förstår att du vill bli av med magen nu, de e så typiskt när man nästan e där! (bf datumet)
    lycka till o krampårej!

    SvaraRadera